Mi-e dor de..

11951247_1026950087338405_4276260689862777832_n

Mi-e dor de-o farama din mine. De-un dor nebun, de o dorinta aprinsa si stinsa brutal, fara mila. De orice incercare de a ramane ancorata. De-un vid palpabil, amagitor de stabil si desigur, absurd.. De orice emotie trista, senina ,venita din resemnarea cu care am molestat-o sa plece. De ganduri naive si muulte, ivite in pragul pe care, cu greutate, timpul a reusit sa-l cuprinda in prospetimea de altadata a verii. Mi-e dor de tot ce e crud. De tot ce se sterge odata cu inceputul de altceva nou. De tot ce ramane, sa dainuie fara odihna si liniste in suflet. De tot ce este vizibil, ascuns si doar in aparenta familiar cu intregul.

De tot ce descrie intr-un cuvant: restul,

…ATAT de departe de suflet.

3 gânduri despre „Mi-e dor de..

Lasă un răspuns

