Un simplu „azi”..

Imagine

Ploua marunt si des, cu-nfrigurare calma. E un debut capricios de primavara rece, sosita prea curand. Picura incet pe pomii inca goi iar lacrimile se adapostesc, greoi, la umbra ramurilor.. Si apoi atarna in drumul lor, se sprijina cum dau, de muguri. Si iar aluneca, pana se pierd pe asfaltul umed..

Imi sprijin umerii pe rama geamului, privesc spre ploaia care se asterne, in graba. Ma las calauzita in ritmul si-n dorinta ei.. Se duc si zilele putine, se umplu arborii de flori marunte, albe..surprinse in buchete fragede, pe ramurile ce acum sunt inca goale. Mai ieri ningea cu inversunare, mai ieri erau furtuni pe strada parasita..

Dar „ieri” este de mult trecut, iar eu n-am cunoscut nicand un sentiment asa placut: sa stai si sa privesti din casa, ploaia. Se te-nfasori in paturi groase, sa-l lasi sa te cuprinda calduros, in brate. Sa astepti cu atata-nfrigurare, o primavara calda si-o zi de „maine”..

Dar ce te faci cu „azi”..

Si ploaia cui i-o lasi…?

23 de gânduri despre „Un simplu „azi”..

  1. De ce NU plângem după Ceaușescu | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

  2. superb scris…
    minunat…
    si asta, cu atat mai mult cu cat… eu… astept din clipa-n clipa, iarasi, s-admir fugii de nea, dansand frumos, deasupra mea…

  3. Eu iubesc ploaia, dar pe cea de vara, cu miros de pamant reavan, dar la fel de mult iubesc zilele primaverii, cu toate capriciile de inceput, fiindca stiu ca dupa nesiguranta inceputului, sigur vor veni si zile cu soare! Tu ai scris magistral, eu mai bine ma plec si tac si admir! Ma bucur ca te-am descoperit, sa vin dupa soare!

  4. Ploaia o lasi lunii lui Martie. Stropii nedefiniti de ploaie isi cauta si ei o rama a unei ferestra. Te-ai intrebat ce sunt lacrimile? Sunt acei stropi romantici, sensibili, artisti ai plonjarii nedirijate, pe care tu i-ai atins in drum spre viata. Acum, vazand lumea prin ochii tai, doresc sa revina in ea, pentru ca in sfarsit au primit si ei claritate existentiala. Stropilor le sta bine in luna lui Martie!

Lasă un răspuns

